Sık Sorulanlar

loading

Ne zaman hizmet satın alabilirim ?
Sistemimiz online olarak 24 saat ve haftada 7 gün hizmet vermektedir.

Ne kadar önceden rezervasyon yapmam gerekir?
Varış saatinden 24 saat öncesine kadar hizmet satın alabilirsiniz Daha az sürede acil transfer ihtiyaçlarınız için 0 535 357 0357 nolu telefon numaramızdan talepte bulunarak araç isteyebilirsiniz.

İstediğim lokasyon için transfer bilgilerini hizmet panelinde bulamıyorum ne yapmalıyım?
Hizmet panelinde olmayan özel transfer talepleriniz için bize 0 535 357 0 357 numaradan veya mail yolu ile ulaşabilirsiniz. Size bu konuda da ayrıcalıklı ve özel hizmet sağlamaktayız.

Havaalanına giderken transfer saatini nasıl seçmeliyim?
Lütfen transfer saatini seçerken havalimanı transferlerinde uçuş saatinden yurtiçi uçuşlar için en az 1 saat önce, yurtdışı uçuşlar için 2 saat önce havalimanında olmanız gerektiğini unutmayınız. Araç sizin seçmiş olduğunuz saatte sizi alacaktır.

Ne kadar önceden değişiklik ve iptal yapabilirim?
Varış saatinden 24 saat öncesine kadar değişiklik ve iptal yapabilirsiniz.

Transfer esnasında başka noktaya uğranabilir mi?
Transfer alınış noktanızdan bırakılış noktasına kadar yapılmaktadır. Transferde duraklama yapılamamaktadır. Araç bırakılış noktasına duraklamasız gitmektedir.  

Transfer satın alırken iletişim bilgilerimi yanlış girdim?

iletişim bilgilerinizi yanlış girmeniz durumunda sizinle iletişim kurmamız mümkün değildir.Bu durumda lütfen 0 535 357 0 357 numaralı telefonu arayarak bize durumu bildirin. Arayamadığınız durumlarda rezervasyon sırasında belirtmiş olduğunuz saatte uçağınızı takip ederek sizi bekleyeceğiz. 2 saat bekleme süresi bulunmaktadır.

Beni nerede bekleyeceksiniz ?
Sizi bekleyen görevlimiz bavul ve gümrük işlerinin tamamlanmasından sonraki çıkış kapısında, elinde VOYAGE EFFE logolu tabela, adınız veya belirlediğiniz kelime yazılı olan, A4 büyüklüğünde tabela ile sizi bekleyecektir.

Görevliyi bulamadığım zaman ne yapacağım ?
Transfer hizmeti satın aldığınızda araç ve sürücü bilgileri cep telefonunuza yada eposta adresinize yollanacaktır.Herhangi bir araca binmeden lütfen size verilmiş olan sürücü telefon numarasını veya 0 535 357 0 357 numaramızdan bizi arayınız.

Geliş uçağımızda gecikme olursa yada erken inerse ne yapmalıyım ?
Hava limanları geliş yolculuğunuz sırasında olası bir rötar için sizden ekstra ücret istenmez. Satınalma esnasında vermiş olduğunuz uçuş numarasından uçuşunuzu takip ediyoruz.Uçağınız rötar yaparsa sürücünüz uçağınız inene kadar bekleyecektir.  

Bagaj ve gümrük işlemleri sırasında yarım saatten fazla zaman harcarsam, sorun olur mu?
Bagaj ve gümrük işlemleri sırasında 30 dakikalık gecikme sorun olmaz, 60 dakika gecikme süreniz bulunmaktadır, havalimanında kayıp bagaj sorunu ile karşılaştığınızda, ekstra bagaj işleri çıktığı zaman, bize haber vermeniz gerekmektedir.

Araçlarınızda çocuk koltuğu var mı ? 
Çocuklu ailelerin çocukları ile güvenli olarak seyahat edebilmeleri için araçlarımızda (her araç için 1 adet) ücretsiz çocuk koltuğu bulundurmaktayız. Lütfen rezervasyon esnasında çocuk koltuğu ihtiyacınız varsa mutlaka bildiriniz.

Araçlarınız klimalı mı ?
Tüm araçlarımız klimalıdır.

Fatura kesiyor musunuz ?
Evet. Fatura bilgilerinizi rezervasyon formunu doldururken tarafımıza iletiniz.  Belirtmiş olduğunuz ‘fatura adresinize’ postalanacaktır.  

Belirtilen ücret dışında başka bir ücret ödeyecek miyim?
Hayır, ödemiş olduğunuz transfer hizmet bedeli dışında bir ücret ödemeyeceksiniz.  

Ne kadar bahşiş vermeliyim?
Aldığınız servisten memnuniyetiniz oranında bahşiş vermek sizin insiyatifinizdedir.

Vermiş olduğum bilgiler başka yerde paylaşılıyor mu?
Rezervasyon ekranında girmiş olduğunuz bilgilerin tamamı sistemimizin data verilerinde gizli tutulmaktadır ve bu bilgiler kesinlikle 3.kişiler ile paylaşılmaz. 

Kayıp eşyalar için ne yapmam gerekiyor?
Eğer bir eşyanızı aracımızda unuttuğunuzu düşünüyorsanız bizi telefonla arayabilir,yada e-posta ile bilgi verebilirsiniz. Belirteceğiniz adrese kargo ile ödemeli olarak gönderilecektir.

Bagaj için bilmem gerekenler?
Çuval, sandık, teneke kaplar, akıcı, kokucu, patlayıcı, radyoaktif ve yanıcı maddelerin taşınması yasaktır. Her yolcunun maksimum 50cm x 70cm ebadında, 30 kg ağırlığında 1 bagaj hakkı vardır. Araç cinsinin değiştirilebilmesi için, fazla bagaj bilgisinin rezervasyon esnasında bildirilmesi gerekir. Bildirilmeyen bebek arabası, bisiklet ve golf-kayak gibi spor malzemeleri kabul edilmeyecektir.

Evcil hayvan götürebilir miyim?
Araç içerisinde evcil hayvan taşıması yasaktır. Sorumluluk yolcuya ait olmak kaydıyla, özel kafeslerinde bagaj bölümünde taşınabilir.

Tekerlekli sandalye ile transfer olabilir miyim?
Evet. Tekerlekli sandalye ile seyahat ediyorsanız lütfen sandalyenizin katlanabilir olup olmadığını rezervasyon sırasında belirtiniz.

Yetki Belgelerinin önemi nedir?
D2 yetki belgeleri Ulaştırma Bakanlığı tarafından ticari amaçla yolcu taşımacılığı yapacak gerçek ve tüzel kişilere verilir. Türsab A grubu seyahat acentesi belgesi turizm bakanlığı tarafından verilir. Bu belgeler olmaksızın turizm taşımacılığı yapılamaz. Firmamız gerekli tüm belgelere sahiptir.

whatsapp